/npc Generator postaci

Generator postaci

BOHATER

Imię i nazwisko:JESZCZE NIE ZAIMPLEMENTOWANE JESZCZE NIE ZAIMPLEMENTOWANE
Rasa:Niziołek
Poprzednie profesje:Strażnik - Żołnierz - Przepatrywacz - Zwiadowca - Sierżant - Oficer - Urzędnik - Arystokrata - Kapitan - Arystokrata - Rycerz - Arystokrata - Oficer - Urzędnik - Dworzanin - Arystokrata - Uczony - Uczeń czarodzieja - Skryba - Podżegacz - Banita - Złodziej - Włamywacz - Paser - Mistrz cieni - Strzelec - Fechmistrz - Sierżant - Szampierz - Sierżant - Oficer - Kupiec - Reketer - Mistrz cieni - Książę złodziei - Mistrz cieni - Książę złodziei - Herszt banitów - Oficer - Odkrywca
Profesja:Odkrywca
Profesje wyjścioweKapitan, Kupiec, Oficer, Szpieg

OPIS BOHATER

Wiek:60
Kolor oczu:NIE ZAIMPLEMENTOWANO
Kolor włosów:NIE ZAIMPLEMENTOWANO
Znak gwiezdny:Pas Grungniego (Znak Sprawności Wojennej)
Miejsce urodzenia:NIE ZAIMPLEMENTOWANO
Znaki szczególne:NIE ZAIMPLEMENTOWANO
Płeć:Mężczyzna
Waga:35
Wzrost:124
Rodzeństwo:NIE ZAIMPLEMENTOWANO
Zdolnosci:NIE ZAIMPLEMENTOWANO

CECHY SPECJALNE

Cechy Główne
WW US K Odp Zr Int SW Ogd
66 84 20 23 110 87 66 77
Cechy Drugorzędne
A Żyw S Wt Sz Mag PO PP
3 25 2 2 4 1 0 2

UMIEJĘTNOŚCI

Nauka (genealogia/heraldyka +20, prawo +20, strategia/taktyka +20, teologia +10, historia, magia +10, alchemia, runy, )
Plotkowanie +20
Rzemiosło (gotowanie, kartogafia +10, kaligrafia, handel, )
Wiedza (niziołki +10, Imperium +20, Estalia +20, Bretonia +20, Księstwa Graniczne +20, elfy +20, krasnoludy +10, ogry +20, Norska, Jałowa Kraina +10, Tilea, Kislev, )
Znajomość języka (niziołków +10, staroświatowy,Raikspiel(Imperium) +20, klasyczny +20, tileański(Tilea) +20, kislevski(Kislev) +20, estalijski(Estalia) +10, mroczna mowa, khazalid(krasnoludzki) +20, bretoński(Bretonia) +20, norski(Norska), )
Przeszukiwanie +20
Spostrzegawczość +20
Tropienie +20
Unik +20
Zastraszanie +20
Leczenie
Powożenie +20
Jeździectwo +20
Nawigacja +20
Opieka nad zwierzętami +20
Skradanie się +20
Sztuka przetrwania +20
Oswajanie
Sekretne znaki (zwiadowców +10, złodziei +20, )
Sekretny język (łowców +10, bitewny +20, gildii +10, złodziejski +20, )
Ukrywanie się +20
Dowodzenie +20
Czytanie i pisanie +20
Gadanina +20
Kuglarstwo (aktorstwo +10, )
Przekonywanie +20
Targowanie +20
Wycena +20
Pływanie +20
Tresura
Żeglarstwo
Język tajemny (magiczny, )
Splatanie magii
Wykrywanie magii
Wspinaczka +20
Zwinne palce +20
Hazard +10
Otwieranie zamków +20
Charakteryzacja +20
Czytanie z warg +20
Śledzenie
Torturowanie +10

pochodzenie

Bohater czuje urazę do kapłana lub bakałarza, za krzywdy doznane w przy kościelnej szkole
Jako dziecko, bohater był biegły w sportach lub sztuce
Bohater, gdy dorastał spędzał lato na farmie u krewnych
Bohater często podróżował
Rodzina bohatera utraciła poparcie i popadła w niełaskę
Bohater mówi z akcentem averlandzkim
Postać spędziła 8 miesięcy w Estalii, odwiedzając Świątynię Myrmidii
Bohater marzy o podjęciu się innej profesji
Bohater lubi przebywać pośród pobliskich ruin
Miejsce, z którym wiążą się złe wspomnienia bohaterana wsi

rodzina

Bohater jest silnie związany z babcią
Dziadek bohatera widział trolla, szukające pożywienia niebezpiecznie blisko domu
Babcia i bohater toczą wieloletni i zacięty spór
Matka bohatera zginął zabity przez Wojowników Chaosu
Krewni bohatera często zwracają się do bohatera z prośbami o rady i pomoc
Bohater uważa, że rodzina zasługuje na lepszą pozycję społeczną
Bohater nigdy nie spotkał swojego ojca, jednak dużo o nim myślał
Bohater jest ulubionym dzieckiem
Bohater uważa,że ciąża jest stanem błogosławionym, a brzemienna kobieta powinna cieszyć się wszelkimi przywilejami
Bohater musi zdobyć środki potrzebne do przeżycia

poziomSpoleczny

Bohater uważa, że Imperator musi wprowadzić porządek w Wielkim Hrabstwie Middenlandu
Bohater uważa, że kulty religijne są zbyt wpływowe
Bohater uważa, że Imperator traci władzę na rzecz Elektorów
Bohater nie ufa prawnikom & urzędnikom
Bohater nienawidzi ludzi, którzy dopuścili się nadużywania władzy & korupcji
Bohater gardzi kupcami
Bohater uważa, że czarodzieje boją się czosnku i srebra
Władza w Imperium powinna należeć do właścicieli ziemskich w całm Imerium
Bohater uważa, że nieślubne dzieci to nic niewarte bękarty
Bohater przesadnie dba o czystość

historia

Bohater posiada złe wspomnienia związane z świątynią
Bohater 4 miesięcy temu przeszedł bardzo ciężkie zapalenie płuc
Bohater cierpi z powodu drgawek
Bohater niecierpliwie oczekuje Noworocznego błogosławieństwa
Bohater budził się rankiem niespokojny, nie pamiętając snu
Bohater czuje się wyyjątkowo wypoczęty i odświeżony
Przyrzeczenie bohatera. Nigdy więcej nie zaufam śmierdzącym krasnoludom
Ostatnim pracodawcą bohatera był karczmarz
Bohater spotkał się z BG gdy został ranny w wypadku spowodowanym przez BG
Bohater podkreśla przynależnośc do profesji preferując dzielnice związane wykonywanym rzemiosłem

religijnosc

Bohater darzy szczególną czcią Sigmara
Bohater jest obłudny - okazuje jedynie zewnętrzny szacunek i wykorzystuje wiarę do swych własnych celów
Bohater modli się w samotności
Bohater uważą, że zabicie osoby której imię się znało przynosi pecha
Bohater często odwiedza groby kapłanów i lokalnych bohaterów
Bphater odbył pielgrzymkę do świątyni Ulryka w Middenheim
Bohater odpokutował ciężki grzech po przez worek pokutny
Bohater darzy niechęcią kult Morra
Bohater miał stycznośc z kultem śmierci
Bohater ściśle przestrzega przykazań dotyczących roli klasy społecznej w kulcie

osobowosc

Bohater jest praworządny
Bohater wyróżnia się entuzjazmem
Bohater znany jest w lokalnej społeczności jako bardzo skromny
Bohater posila się niechlujnie i obrzydliwie
Bohater jest uczciwy
Bohater jest szowinistycznym patriotą
Bohater ma słabośc do do osób starszych
Wobec przedstawicieli płci przeciwnej bohater jest pruderyjny i konserwatywny
Bohater jest bojaźliwy
Pijany bohater jest bardzo gadatliwy i wylewny

przyjacieleIWrogowie

Bohater posiada kontakty w gildii kamieniarzy
Bohater pomógł ostatnio krasnoludowi z Gór Szarych
Przyjaciel bohatera jest przywódcą uliczników w pobliskim mieście
Bohater posiada kryjówkę w opuszczonym lub przeznaczonym do rozbiórki domu
Przyjaźń bohatera zarezerwowana jest wyłącznie dla ludzi, któzy wcześniej dowiedli własnego oddania
Bohater jest rasistą, prześladuje i gardzi gnomami
Bohater żywi uprzedzenia do Nordlandczyków, których nawer nie uważa za obywateli Imperium
Rywal z dzieciństwa jest oskarżony o czarnoksiężstwo lub oddawanie czci Mrocznym Bóstwom
Bohater obraził ostatnio miejscowego rzemieślnika
Względem wrogów: Bohater modli się za swych wrogów

przedmioty

Żywnośc: Bohater posiada beczułkę rozwodnionego piwa
Majątek: Bohater posiada równowartośc 3 zk w obcej walucie
Zwierzęta: Bohater posiada krowę, 1 owce,1 świnie lub 6królików w zagrodzie na podwórku
Księgi i dokumenty: Bohater posiada księgę z historią rodzinnej prowincji
Broń i pancerz: Bohater posiada krótki łuk i 9 strzał
Dewocjonalia: Bohater posiada symbol egzotycznego bóstwa
Ubranie (inne niż noszone przez postac) Bohater posiada skórzane buty
Podróże i usługi: Bohater zdobył zaufanie sługi lokalnego kupca
Lokum: Bohater posiada mały domek myśliwski
Bohater posiada 20 metrów liny

milosc

Fobia: Bohater cierpi na akrofobię
Bohater unika przebywania poza zabudowaniami po zmroku i w nocy
Ulubione jedzenie: Bohater preferuje gulasz grzybowy
Ulubiona rozrywka: Bohater lubi najeśc się do pełna
Ulubiona pora roku, dnia lub zjawisko: Bohater lubi pełnię Mannslieb
Bohater fascynuje się mechanizmami zegarów
Bohter przyjaźni się z przedsiębiorczym karczmarzem
Nienawiśc: Bohater nienawidzi strażników miejskich
Bohater znajduje wewnętrzny spokój/harmonię w ciepłym łóżku, najlepiej w miłym towarzystwie
Miłośc: Bohater kocha swego małżonka

sluzba

Bohater służy sobie
Bohater jest oddany Wielkiemu Hrabstwu Middenlandu
Bohater jest lojalny gildii kowali
Bohater jest lojalny lokalnej Świątyni Ulryka
Bohater został zdradzony przez ukochanego, który uciekł z majątkiem
Bohater zdradził osobę próbującą nakłonic bohatera do zdrady kogoś innego
Bohater jest szantażowany przez szlachcica używającego wpływów dla zabawy
Bohater posiada pewną włądzę zdobytą i sprawowaną dzięki bezwzględności
Zdradzony bohater prawdopodobnie ukryje się w swoim domu
Bohater chętnie zdradzi robotników