/npc Generator postaci

Generator postaci

BOHATER

Imię i nazwisko:JESZCZE NIE ZAIMPLEMENTOWANE JESZCZE NIE ZAIMPLEMENTOWANE
Rasa:Człowiek
Poprzednie profesje:Górnik - Tarczownik - Weteran - Strzelec - Fechmistrz - Skrytobójca - Łowca czarownic - Akolita - Kapłan - Wybraniec boży - Biczownik - Oprawca - Medyk - Zakonnik - Kapłan - Majordomus - Szlachcic - Urzędnik - Arystokrata - Rycerz - Łowca wampirów - Strzelec - Skrytobójca - Herszt banitów - Demagog - Książę złodziei - Demagog - Książę złodziei - Mistrz cieni - Strzelec - Sierżant - Zwadźca - Sierżant - Oficer - Odkrywca - Szpieg - Reketer - Herszt banitów - Skrytobójca - Herszt banitów
Profesja:Herszt banitów
Profesje wyjścioweDemagog, Książę złodziei, Oficer, Skrytobójca

OPIS BOHATER

Wiek:35
Kolor oczu:NIE ZAIMPLEMENTOWANO
Kolor włosów:NIE ZAIMPLEMENTOWANO
Znak gwiezdny:Gwiazda Uroku (Znak Magii)
Miejsce urodzenia:NIE ZAIMPLEMENTOWANO
Znaki szczególne:NIE ZAIMPLEMENTOWANO
Płeć:Mężczyzna
Waga:90
Wzrost:171
Rodzeństwo:NIE ZAIMPLEMENTOWANO
Zdolnosci:NIE ZAIMPLEMENTOWANO

CECHY SPECJALNE

Cechy Główne
WW US K Odp Zr Int SW Ogd
63 44 40 46 53 56 62 48
Cechy Drugorzędne
A Żyw S Wt Sz Mag PO PP
2 20 4 4 4 0 0 2

UMIEJĘTNOŚCI

Plotkowanie +20
Wiedza (Imperium +20, Jałowa Kraina +10, Tilea, Norska +10, Księstwa Graniczne, elfy +20, krasnoludy +10, niziołki +10, Bretonia, Kislev, ogry, Estalia +20, )
Znajomość języka (staroświatowy,Raikspiel(Imperium) +20, klasyczny +20, gobliński +20, kislevski(Kislev) +20, khazalid(krasnoludzki), bretoński(Bretonia) +10, tileański(Tilea) +20, niziołków, narzecze grumbarth, mroczna mowa, )
Nawigacja +20
Opieka nad zwierzętami +20
Rzemiosło (górnictwo odkrywkowe, aptekarstwo, handel, kartogafia, )
Spostrzegawczość +20
Ukrywanie się +20
Wspinaczka +20
Wycena +20
Śledzenie +20
Unik +20
Hazard +10
Mocna głowa
Sekretny język (bitewny +20, złodziejski +20, łowców, gildii, )
Zastraszanie +20
Przeszukiwanie +20
Sztuka przetrwania +20
Zwinne palce +20
Charakteryzacja +20
Sekretne znaki (złodziei +20, zwiadowców +10, )
Skradanie się +20
Warzenie trucizn +20
Dowodzenie +20
Jeździectwo +20
Nauka (magia +10, nekromancja +10, teologia +20, historia +20, astronomia, matematyka, anatomia, alchemia, prawo +20, genealogia/heraldyka +10, strategia/taktyka +20, )
Przekonywanie +20
Czytanie i pisanie +20
Leczenie +20
Język tajemny (magiczny +20, )
Splatanie magii +20
Wykrywanie magii +20
Pływanie +20
Torturowanie +20
Targowanie +20
Gadanina +20
Kuglarstwo (muzykalność, aktorstwo +10, )
Tropienie +20
Czytanie z warg +10
Otwieranie zamków +10
Powożenie

pochodzenie

Bohater był bardzo chorowitym i słabym dzieckiem
Jako dziecko, bohater był nieposłuszny i nieuprzejmy
Bohater, gdy dorastał pracował w pobliskiej wsi przy żniwach
Bohater opuścił rodzinny dom 10 miesięcy temu
Krewni bohatera pomagają sobie, choć działania te rzadko są bezinteresowne
Bohater mówi z akcentem averlandzkim
Postać spędziła 6 miesięcy w Tilei, tropiąc zbiega
Bohater marzy o przeproszeniu skrzywdzonej dawno temu osoby
Bohater lubi przebywać w miasteczku
Miejsce z którym wiąże się ważne dlabohatera przeżyciena polu

rodzina

Bohater jest silnie związany z matką
Ojciec bohatera lubi opowieści o smokach
Matka i bohater nigdy niepotrafili rozmawiać
Siostra bohatera wprowadził bohatera na drogę poszukiwacza przygód
Krewni bohatera pochodzą z innej prowincji Imperium
Bohater nielegalnie używa tytułu lub herbu
Bohater czci pamięć swoich przodków
Bohater nie mówi prawdy o swojej rodzinie
Bohater uważa,że rodzice są zawsze odpowiedzialni za czyny swoich dzieci
Bohater musi odzyskać pamiątki rodowe skradzione 3 miesięcy temu

poziomSpoleczny

Bohater uważa, że Imperator musi wprowadzić porządek w Baronii Nordlandu
Bohater uważa, że jego rodzice uczciwie zdobyli wyższą pozycję w systemie społecznym
Bohater uważa, że Imperator jest celem spisku zawistnych Elektorów
Bohater nie ufa prawnikom & urzędnikom
Bohater nienawidzi ludzi, którzy dopuścili się zdrady
Bohater gardzi rangerami
Bohater uważa, że wszyscy czarodzieje są niebezpieczni
Władza w Imperium powinna należeć wyłącznie do Elektorów
Bohater uważa, że małżeństwo to tylko umowa prawna pomiędzy kobietą i mężczyzną
Bohater wtyka nos w nie swoje sprawy

historia

Bohater posiada złe wspomnienia związane z gospodą
Bohater 5 miesięcy temu przeszedł bardzo ciężkie zapalenie płuc
Bohater nie wysypia się z powodu koszmarów
Bohater niecierpliwie oczekuje Uśpienia (Mondstille)
Bohater śnił szalone, bluźniercze sny
Bohater doświadczył pokusy jednej z Potęg Chaosu
Przyrzeczenie bohatera. Nigdy więcej nie dam zaaresztowac się straży miejskiej
Ostatnim pracodawcą bohatera był kapłan jednego z kultów religijnych
Bohater spotkał się z BG podczas dużej uczty mającej miejsce 8 miesięcy temu
Bohater podkreśla przynależnośc do profesji używając nazwy rzemiosła/profesji jako nazwiska

religijnosc

Bohater darzy szczególną czcią Mannana
Bohater jest obłudny - okazuje jedynie zewnętrzny szacunek i wykorzystuje wiarę do swych własnych celów
Bohater modli się regulaarnie, modlitwa wyznacza rytm dnia
Bohater uważą, że czarne koty są zwiastunami nieszczęścia
Bohater zna osobę, która opiekuje się pobliską kaplicą.
Bphater odbył pielgrzymkę do świątyni Mannana w Marienburgu
Bohater odpokutował ciężki grzech po przez pijawki
Bohater darzy niechęcią kult Mannana
Bohater miał stycznośc z kultem śmierci
Bohater ściśle przestrzega przykazań dotyczących roli mężczyzn i kobiet

osobowosc

Bohater jest praworządny
Bohater wyróżnia się szaleńczą odwagą, co często sprowadza na niego duże kłopoty. Bohater cierpi na głupotę heroiczną
Bohater znany jest w lokalnej społeczności jako osobnik pompatyczny
Bohater posila się niechlujnie i obrzydliwie
Bohater nie lubi brudnej roboty
Bohater dąży do bezkrwawego rozwiązywania wszelkich spraw
Bohater ma słabośc do artystw i muzyków
Wobec przedstawicieli płci przeciwnej bohater jest beznadziejnie zakochany w szczególnej osobie
Bohater jest uczciwy do bólu - nie potrafi kłamac i zawsze mówi prawdę
Pijany bohater jest bardzo gadatliwy i wylewny

przyjacieleIWrogowie

Bohater posiada kontakty w gildii stolarzy
Bohater pomógł ostatnio porywczemu ochroniarzowi
Przyjaciel bohatera jest przywódcą uliczników w pobliskim mieście
Bohater posiada kryjówkę w burdeku, prowadzonym przez zaprzyjaźnioną kurtyzanę
Bohater jest lojalnym przyjacielem
Bohater jest rasistą, prześladuje i gardzi niziołkami, szczególnie tymi, które zamieszkują Krainę Zgromadzenia
Bohater żywi uprzedzenia do Ostermarczyków, którzy pozwalają zielonoskórym bezkarnie grasowac po całej prowincji
Rywal z dzieciństwa jest hieną cmentarną
Bohater obraził ostatnio pracującego dla lokalnych władz skrybę
Względem wrogów: Bohater okazuje swą nienawiśc na polu bitwy

przedmioty

Żywnośc: Bohater posiada butelkę dobrego wina
Majątek: Bohater posiada dług 9 szylingówdo zapłaty w barze lub burdelu
Zwierzęta: Bohater posiada głuchego, śmierdzącego i starego barana
Księgi i dokumenty: Bohater posiada list polecający wydany przez władze rodzinnego miasta bohatera
Broń i pancerz: Bohater posiada krótki łuk i 2 strzał
Dewocjonalia: Bohater posiada piękny symbol religijny warty 4 zk
Ubranie (inne niż noszone przez postac) Bohater posiada skórzane buty
Podróże i usługi: Bohater opłacił wizytę w łaźni
Lokum: Bohater posiada mały, zniszczony domek w pobliskim miasteczku
Bohater posiada 4 świeczek

milosc

Fobia: Bohater cierpi na klaustrofobię
Bohater unika cmentarzy i kurhanów
Ulubione jedzenie: Bohater preferuje pieczenie i wędliny
Ulubiona rozrywka: Bohater lubi podróże i obozowanie pod gołym niebem
Ulubiona pora roku, dnia lub zjawisko: Bohater lubi pełnię Mannslieb
Bohater fascynuje się prochem i bronią palną
Bohter przyjaźni się z doświadczonym prawnikiem
Nienawiśc: Bohater nienawidzi strażników miejskich
Bohater znajduje wewnętrzny spokój/harmonię spacerując
Miłośc: Bohater zakochał się w osobie z którą spędził przygodną noc w gospodzie

sluzba

Bohater służy rodzinie
Bohater jest oddany Hrabstwu Wissenlandu
Bohater jest lojalny gildii dokerów
Bohater jest lojalny lokalnej Świątyni Shallyi
Bohater został zdradzony przez osobę, która zdradziła już kiedyś
Bohater zdradził siebie, własne plany na przyszłośc oczekiwania, życzenia
Bohater jest szantażowany przez chłopa, który wiedział coś co zrobił bohater
Bohater posiada pewną włądzę którą sprawuje niechętnie
Zdradzony bohater prawdopodobnie zemści się, fizycznie lub werbalnie
Bohater chętnie zdradzi ludzi z innej klasy zawodowej