/npc Generator postaci

Generator postaci

BOHATER

Imię i nazwisko:JESZCZE NIE ZAIMPLEMENTOWANE JESZCZE NIE ZAIMPLEMENTOWANE
Rasa:Krasnolud
Poprzednie profesje:Goniec - Tarczownik - Weteran - Fechmistrz - Skrytobójca - Herszt banitów - Skrytobójca - Herszt banitów - Książę złodziei - Urzędnik - Demagog - Najemnik - Tarczownik - Przemytnik - Paser - Książę złodziei - Demagog - Urzędnik - Reketer - Urzędnik - Dworzanin - Zwadźca - Kanciarz - Sługa - Podżegacz - Kanciarz - Demagog - Książę złodziei - Urzędnik - Demagog - Najemnik - Weteran - Szampierz - Fechmistrz - Łowca czarownic - Fechmistrz - Skrytobójca - Fechmistrz - Zwiadowca - Herszt banitów
Profesja:Herszt banitów
Profesje wyjścioweDemagog, Książę złodziei, Oficer, Skrytobójca

OPIS BOHATER

Wiek:45
Kolor oczu:NIE ZAIMPLEMENTOWANO
Kolor włosów:NIE ZAIMPLEMENTOWANO
Znak gwiezdny:Bębniarz (Znak Zabawy i Radości)
Miejsce urodzenia:NIE ZAIMPLEMENTOWANO
Znaki szczególne:NIE ZAIMPLEMENTOWANO
Płeć:Mężczyzna
Waga:60
Wzrost:148
Rodzeństwo:NIE ZAIMPLEMENTOWANO
Zdolnosci:NIE ZAIMPLEMENTOWANO

CECHY SPECJALNE

Cechy Główne
WW US K Odp Zr Int SW Ogd
125 70 62 64 108 78 80 66
Cechy Drugorzędne
A Żyw S Wt Sz Mag PO PP
5 31 6 6 4 0 0 3

UMIEJĘTNOŚCI

Rzemiosło (kowalstwo, gotowanie, )
Wiedza (krasnoludy, Imperium +20, Kislev +10, Tilea +10, elfy, )
Znajomość języka (khazalid(krasnoludzki), staroświatowy,Raikspiel(Imperium) +20, kislevski(Kislev), bretoński(Bretonia), tileański(Tilea) +10, estalijski(Estalia) +10, )
Nawigacja +20
Pływanie +20
Sekretne znaki (zwiadowców +20, złodziei +20, )
Spostrzegawczość +20
Sztuka przetrwania
Unik +20
Śledzenie +20
Wspinaczka +20
Hazard +20
Mocna głowa +10
Plotkowanie +20
Sekretny język (bitewny +20, złodziejski +20, łowców, )
Zastraszanie +20
Wycena +20
Charakteryzacja +20
Skradanie się +20
Ukrywanie się +20
Warzenie trucizn +20
Dowodzenie +20
Jeździectwo +20
Nauka (strategia/taktyka +20, genealogia/heraldyka +10, prawo +20, historia +20, magia, nekromancja, teologia, )
Tropienie +20
Przekonywanie +20
Targowanie +20
Torturowanie +20
Czytanie i pisanie +20
Gadanina +20
Kuglarstwo (aktorstwo +20, taniec, gawędziarstwo, )
Opieka nad zwierzętami +10
Przeszukiwanie +20
Powożenie +10
Wioślarstwo
Zwinne palce +10
Oswajanie

pochodzenie

Bohater czuje urazę do kapłana lub bakałarza, za krzywdy doznane w przy kościelnej szkole
Jako dziecko, bohater znany był jako marzyciel
Bohater, gdy dorastał często odwiedzał sąsiednią wieś
Najbliższa rodzina bohatera żyje w granicach innej prowincji
Krewni bohatera nie utrzymują ze sobą kontaktów
Bohater mówi z akcentem talabecklandzkim
Postać spędziła 10 miesięcy w Nuln, studiując na uniwersytecie
Bohater marzy o podróży do innego miasta lub prowincji
Bohater lubi przebywać nad jeziorem
Miejsce w którym bohater omal niezginął K10 lat temuw miasteczku

rodzina

Bohater jest silnie związany z bratankiem
Ojciec bohatera został obrabowany i zabity przez banitów
Ojciec bohatera jest powszechnie znany ze swojej znakomitej kuchni
Dziadek bohatera jest czarną owcą w rodzinie
Krewni bohatera od pokoleń znani są z pobożności
Bohater chełpi się swoim pochodzeniem
Bohater nigdy nie spotkał swojego ojca, jednak dużo o nim myślał
Bohater jest dumny ze swojej rodziny i otrzymanego wychowania
Bohater uważa,że wychowanie jest obowiązkiem ojca, do którego nikt inny nie powinien się wtrącać
Bohater musi odszukać zaginione rodzeństwo

poziomSpoleczny

Bohater uważa, że Imperator musi wprowadzić porządek w Lidze Ostermarku
Bohater uważa, że urodzenie określa miejsce w społeczeństwie
Bohater uważa, że Imperator powinien pomyśleć dwa razy zanim wsiądzie na tego piekielnego gryfona
Bohater nie ufa chłopom
Bohater nienawidzi ludzi, którzy dopuścili się morderstw
Bohater gardzi rangerami
Bohater uważa, że bliski bohatera został oskarżony oczarnoksięstwo i spalony na stosie
Władza w Imperium powinna należeć wyłącznie do Imperatora
Bohater uważa, że nieślubne dzieci to nic niewarte bękarty
Bohater wydaje… osobliwy zapach

historia

Bohater posiada złe wspomnienia związane z bramami miejskimi
Bohater cierpi z powodu drgawek
Bohater ma problem z mówieniem powodu jąkana się
Bohater niecierpliwie oczekuje Nocy Tajemnicy (Geheimnisnacht)
Bohater spał głębokim snem
Bohater bardzo cierpi ponieważ 8 tygodni temu stracił najbliższą rodzinę
Przyrzeczenie bohatera. Nigdy więcej nie odezwę się nie pytany
Ostatnim pracodawcą bohatera był lokalny arystokrata
Bohater spotkał się z BG gdy wynajmował usługi przyjaciela jednego z BG
Bohater podkreśla przynależnośc do profesji poprzez charakteystyczny ubiór

religijnosc

Bohater darzy szczególną czcią Morra
Bohater wierzy w bogów, ale uważa, że nie odgrywają oni większej roli w jego życiu
Bohater modli się przed każdym posiłkiem
Bohater uważą, że zabicie osoby której imię się znało przynosi pecha
Bohater przyjaźnie się z kapłanem służącym w pobliskiej świątyni
Bphater odbył pielgrzymkę by chełpic się swoją pobożnością
Bohater odpokutował ciężki grzech po przez pijawki
Bohater darzy niechęcią kult Ulryka
Bohater miał stycznośc z kultem przyjemności
Bohater ściśle przestrzega przykazań dotyczących roli mężczyzn i kobiet

osobowosc

Bohater jest bardzo wyrozumiały i wspaniałomyślny
Bohater wyróżnia się szaleńczą odwagą, co często sprowadza na niego duże kłopoty. Bohater cierpi na głupotę heroiczną
Bohater znany jest w lokalnej społeczności jako niezwykle przebiegły
Bohater je wszystko, niezależnie od jakości i smaku
Bohater dla osiągnięcia własnych celw używa kłamstwa i intrygi
Bohater jest romantykiem i marzycielem
Bohater ma słabośc do przeciwnej płci
Wobec przedstawicieli płci przeciwnej bohater jest uwodzicielski i czarujący
Bohater jest bojaźliwy
Pijany bohater często traci przytomnośc

przyjacieleIWrogowie

Bohater posiada kontakty w gildii kamieniarzy
Bohater pomógł ostatnio tajemniczemu nieznajomemu
Przyjaciel bohatera jest banitą
Bohater posiada kryjówkę na farmie, należącej do przyjaciół rodziny
Bohater jest oddanym przyjacielem
Bohater jest rasistą, prześladuje i gardzi obywatelami Jałowej Krainy
Bohater żywi uprzedzenia do Middenlandczyków, których uważa za słabych i tchórzliwych
Rywal z dzieciństwa jest sierżantem milicji
Bohater obraził ostatnio handlarza
Względem wrogów: Bohater okazuje otwarcie swą nienawiśc

przedmioty

Żywnośc: Bohater posiada dwa bochenki żytniego chleba
Majątek: Bohater bokater znalazł wczoraj 10 zk
Zwierzęta: Bohater posiada głuchego, śmierdzącego i starego barana
Księgi i dokumenty: Bohater posiada książkę poezji
Broń i pancerz: Bohater posiada starą, drewnianą tarczę z wyblakłym herbem
Dewocjonalia: Bohater posiada piękny symbol religijny warty 2 zk
Ubranie (inne niż noszone przez postac) Bohater posiada brudny, wymięty i znoszony komplet ubrania
Podróże i usługi: Bohater opłacił podróż łodzią lub powozem
Lokum: Bohater wynajął dormitorium na 9 dni
Bohater posiada metalową flaszkę

milosc

Fobia: Bohater cierpi na arachnofobię
Bohater unika przebywania poza zabudowaniami po zmroku i w nocy
Ulubione jedzenie: Bohater preferuje wszystkie rodzaje ryb
Ulubiona rozrywka: Bohater lubi hazard
Ulubiona pora roku, dnia lub zjawisko: Bohater lubi wygrzewac się na słońcu
Bohater fascynuje się fortami, zamkami i twierdzami
Bohter przyjaźni się z przedsiębiorczym karczmarzem
Nienawiśc: Bohater nienawidzi hierarchów kultów religijnych
Bohater znajduje wewnętrzny spokój/harmonię spacerując
Miłośc: Bohater nie może poślubic ukochanej osoby dopóki nie zdobędzie 100 zk

sluzba

Bohater służy arystokacji
Bohater jest oddany Wielkiemu Hrabstwu Averlandu
Bohater jest lojalny gildii kamieniarzy
Bohater jest lojalny lokalnej Świątyni innej pomniejszych/lokalnych kultów
Bohater został zdradzony przez świadka, który wycofał się ze złożonych wcześniej zeznań
Bohater zdradził przodków
Bohater jest szantażowany przez łowcę czarownic za prawdziwe lub wyimaginowane przewinienia
Bohater posiada pewną włądzę zdobytą i sprawowaną dzięki bezwzględności
Zdradzony bohater prawdopodobnie będzie żył dalej
Bohater chętnie zdradzi ludzi z tej samej klasy zawodowej